هكرها و ككرها

دسته بندي : فنی و مهندسی » کامپیوتر و IT
هكرها و ككرها
مقدمه:

تهاجمات و حملات كامپیوتری به طور متداول و هر روزه روی می‎دهد و با اتصال شده به اینترنت، كسی در سوی دیگر سعی خواهد نمود از روی كنجكاوی به داخل دستگاه شما سه، پنج یا دوازده بار در روز سركشی نماید. هكرها بدون آگاهی با اتصالاتی كه جلب توجه نماید، دستگاهتان را از نظر آسیب‎پذیری مورد بررسی قرار می‎دهند. اگر كامپیوتر در زمینه‎های بازرگانی و تجارت، آموزشی، امور عام‎المنفعه یا نظامی مورد استفاده قرار گیرد بیشتر مورد تهاجم و یورس هكرها قرار خواهد گرفت.

بسیاری از این حملات تنها برای یافتن نفوذی به سپر دفاعی كامپیوتر صورت می‎گیرد مابقی قفل شكلهای پیچیده كامپیوتری می‎باشند، و با نگاه اجمالی به عناوین خبری می‎توان دید كه تعداد آنها روبه افزایش می‎باشد. سالهای اخیر، بانكهای بسیاری از سوی هكرها كامپیوتری مورد تهاجم قرار گرفتند به طوری كه هكرها توانسته‎اند به اطلاعات دسته‎بندی شده‎ای در مورد حسابهای مشتریان بانك‎ها دسترسی پیدا نمایند.

هكرها شماره كارتهای اعتباری سایت‎های مالی و اعتباری می‎دزدند اغلب در مقابل اینكه اطلاعات كارت اعتباری مشتری را منتشر نكنند، از شركت‎های تجاری الكترونیكی، بنگاه‎های خبری، و سایتهای داد و ستد الكترونیكی اخاذی می‎نمایند كه اینكار باعث شده است كه شركتها درآمد مالی خود را از دست بدهند. هكرها در شركت بزرگ كامپیوتری در بریتانیا قفل سیستم ایمنی را شكسته و پس از دسترسی به اصل برنامه اینده شركت را به مخاطره انداختند و این داستان هنوز ادامه دارد .

دنیای كامپیوتر و عصر طلایی حمله كامپیوتری

در چندین دهه گذشته جامعه ما سریعا و بسیار به تكنولوژی وابسته شده است . اكنون قسمت عمده ای از مردم سراسر دنیا تقریبا تمام كامپیوتر شروع می نمایند و هر روز برای تجارت و استفاده شخصی در كل روز از تلفن های اعتباری و كارتی استفاده می نمایند ، این تكنولوژی روی سر فصلها و اقتصاد ما نیز حكم فرما می باشد .

شاید به این نكته واقف باشید كه پشت تكنولوژی كامپیوتری و شبكه ها عیوب بسیاری وجود دارد . با این عیوب هكرها می تواند داده ها را سرقت ببرند ، یا باعث بروز آسیب دیدن سیستم شوند .
دسته بندی: فنی و مهندسی » کامپیوتر و IT

تعداد مشاهده: 768 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.zip

فرمت فایل اصلی: ورد و قابل ویرایش

تعداد صفحات: 21

حجم فایل:18 کیلوبایت

 قیمت: 24,900 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل
  • محتوای فایل دانلودی: